Ομως η διαδικασία αυτή δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη γιατί από την επεξεργασία των Δηλώσεων Covid και των Πληροφοριακών Στοιχείων Μίσθωσης Ακίνητης Περιουσίας μηνών Μαρτίου – Αυγούστου 2020, διαπιστώθηκε πλήθος περιπτώσεων με λάθη ή παραλείψεις, καθώς και περιπτώσεις για τις οποίες απαιτούνται διευκρινίσεις από τους ενδιαφερόμενους, λόγω αναντιστοιχιών στις δηλώσεις τους.
Ετσι περίπου 200.000 εκμισθωτές με λανθασμένες δηλώσεις θα λάβουν από τη Δευτέρα, 26/10/2020, οδηγίες με μηνύματα στο λογαριασμό τους στο myTAXISnet, ώστε να αποκαταστήσουν τα όποια λάθη ή παραλείψεις και να επωφεληθούν της έκπτωσης φόρου. Οι περιπτώσεις λαθών και παραλείψεων αφορούν κυρίως στα εξής θέματα:
– Υποβολή Δήλωσης Covid χωρίς να είναι σε ισχύ (και δηλωμένη στην ΑΑΔΕ) συμφωνία μίσθωσης, με βάση τις υποβληθείσες δηλώσεις πληροφοριακών στοιχείων από τους εκμισθωτές.
– Ασυμφωνία δηλωμένου μηνιαίου μισθώματος και αρχικού ποσού δήλωσης Covid
– Μη συμπλήρωση στη Δήλωση Covid του είδους της μίσθωσης (π.χ. επαγγελματική)
– Ασυμφωνίες σε δηλώσεις Covid που έχουν υποβληθεί από περισσότερους από έναν συνιδιοκτήτες.