Η ΠΟΜΙΔΑ αναφέρει στην επιστολή της ότι γίνεται καθημερινός δέκτης εντονότατων διαμαρτυριών ιδιοκτητών ακινήτων από όλη τη χώρα, τόσο εκείνων που συνωστίζονται καθημερινά στους Δήμους της χώρας για λήψη πιστοποιητικού μη οφειλής ΤΑΠ, ιδιαίτερα σήμερα για τις «αφορολόγητες» γονικές παροχές, ενώ συνήθως δεν έχουν καμιά οφειλή, όσο και εκείνων που δεν επωφελήθηκαν από τις ευνοϊκές διατάξεις που ίσχυσαν μέχρι προσφάτως, και όταν ζητούν βεβαίωση μη οφειλής ΤΑΠ, βρίσκονται αντιμέτωποι με υπέρογκα ποσά οφειλών μετά σημαντικών προστίμων για αναδρομικά δημοτικά τέλη καθαριότητας, φωτισμού και ΤΑΠ 12ετίας, για αδήλωτα εμβαδά και για μη ηλεκτροδοτούμενα ακίνητα, τα οποία αδυνατούν να καταβάλουν, σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις που επανήλθαν αυτόματα σε ισχύ μετά τη διακοπή λειτουργείας της πλατφόρμας της ΚΕΔΕ και τη λήξη των σχετικών ευνοϊκών ρυθμίσεων.
Η πρόσφατα αποφασισθείσα μέχρι 31.12.2021 προσωρινή επαναλειτουργία της πλατφόρμας για τις αδήλωτες επιφάνειες, που όμως δεν υλοποιήθηκε ακόμη, είναι θετικό μέτρο, αλλά δεν λύνει το πρόβλημα, δεδομένου ότι στη συνέχεια θα ισχύσουν και πάλι οι δρακόντειες και γι΄αυτό ανεφάρμοστες στη σημερινή πραγματικότητα, διατάξεις για 20ετή παραγραφή, πρόστιμα έως και 200% κλπ.
Γι΄αυτό η ΠΟΜΙΔΑ ζητά με την επιστολή της άμεση νομοθέτηση των εξής:
*Να καταργηθεί άμεσα η υποχρέωση επισύναψης πιστοποιητικού μη οφειλής ΤΑΠ στις εμπράγματες συναλλαγές και να αντικατασταθεί από απλουστευμένη ηλεκτρονική διαδικασία ελέγχου των εμβαδών από τον συμβολαιογράφο.
*Να ανοίξει και πάλι σε μόνιμη βάση η διαδικτυακή εφαρμογή για τις δηλώσεις των ιδιοκτητών ακινήτων περί αδήλωτων επιφανειών και μη ηλεκτροδοτούμενων ακινήτων, ως μόνιμος δίαυλος επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των ιδιοκτητών ακινήτων της χώρας και του Απόδημου Ελληνισμού με τους Δήμους όπου ευρίσκονται τα περιουσιακά στοιχεία τους.
*Να νομοθετηθεί η μόνιμη δυνατότητα της δήλωσης αδήλωτων επιφανειών κτιρίων και μετά την 31.12.2021, με επιβολή σταδιακά αυξανόμενης προσαύξησης επί των οφειλών δημοτικών τελών και ΤΑΠ από την 1η Ιανουαρίου 2020 και μετά, όπως ακριβώς ισχύει και στην τακτοποίηση των αυθαιρέτων (Ν. 4495/2017).
*Να καταργηθεί η υποχρέωση των ιδιοκτητών για δήλωση των κενών και μη ηλεκτροδοτούμενων ακινήτων και να ισχύει αυτόματη απαλλαγή από τα δημοτικά τέλη καθαριότητας και φωτισμού από τον χρόνο διακοπής της ρευματοδότησης του ακινήτου.
*Ο χρόνος παραγραφής των κάθε είδους αξιώσεων των ΟΤΑ να επανέλθει νομοθετικά στην πενταετία, όπως ισχύει σήμερα πλέον και για τις όλες φορολογικές αξιώσεις του Δημοσίου, ώστε οι πολίτες να μπορούν να ανταποκριθούν στην πληρωμή τους.
*Να καθοριστεί ως γενικό ανώτατο όριο προστίμου το 50% του κυρίως τέλους/φόρου για κάθε είδος δημοτικών φόρων και τελών.
Το πλήρες κείμενο της επιστολής έχει ως εξής:
Προς τον Υπουργό Εσωτερικών κ. Μάκη Βορίδη
Προς τον Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών κ. Στέλιο Πέτσα
Προς τον Υφυπουργό Οικονομικών κ. Απόστολο Βεσυρόπουλο
Προς τον Πρόεδρο της ΚΕΔΕ κ. Δημήτρη Παπαστεργίου
Προς το Δήμαρχο Αθηναίων κ. Κώστα Μπακογιάννη
Ενταύθα Αθήνα, 18.10.2021
ΘΕΜΑ: Αναγκαίες και επείγουσες αλλαγές στα θέματα που αφορούν τα ακίνητα και τους ΟΤΑ
Αξιότιμοι κ.κ. Υπουργοί, κε Πρόεδρε, κε Δήμαρχε
Η ΠΟΜΙΔΑ γίνεται καθημερινός δέκτης εντονότατων διαμαρτυριών ιδιοκτητών ακινήτων από όλη τη χώρα, τόσο εκείνων που συνωστίζονται καθημερινά στους Δήμους της χώρας για λήψη πιστοποιητικού μη οφειλής ΤΑΠ, ενώ συνήθως δεν έχουν καμιά οφειλή, όσο και εκείνων που δεν επωφελήθηκαν από τις ευνοϊκές διατάξεις που ίσχυσαν μέχρι προσφάτως, και όταν ζητούν βεβαίωση μη οφειλής ΤΑΠ, βρίσκονται αντιμέτωποι με υπέρογκα ποσά οφειλών μετά σημαντικών προστίμων για αναδρομικά δημοτικά τέλη καθαριότητας, φωτισμού και ΤΑΠ 12ετίας, για αδήλωτα εμβαδά και για μη ηλεκτροδοτούμενα ακίνητα, τα οποία αδυνατούν να καταβάλουν, σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις που επανήλθαν αυτόματα σε ισχύ μετά τη διακοπή λειτουργείας της πλατφόρμας της ΚΕΔΕ και τη λήξη των σχετικών ευνοϊκών ρυθμίσεων.
Η πρόσφατα αποφασισθείσα μέχρι 31.12.2021 προσωρινή επαναλειτουργία της πλατφόρμας για τις αδήλωτες επιφάνειες, που όμως δεν υλοποιήθηκε ακόμη, είναι θετικό μέτρο, αλλά δεν λύνει το πρόβλημα, δεδομένου ότι στη συνέχεια θα ισχύσουν και πάλι οι δρακόντειες και γι΄αυτό ανεφάρμοστες στη σημερινή πραγματικότητα, διατάξεις για 20ετή παραγραφή, πρόστιμα έως και 200% κλπ.
Για τους λόγους αυτούς εισηγούμεθα και πάλι στο Υπουργείο σας για άμεση νομοθέτηση τα εξής:
- ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ ΜΗ ΟΦΕΙΛΗΣ ΤΑΠ ΣΤΙΣ ΕΜΠΡΑΓΜΑΤΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ. Το έτος 2014, το μοναδικό πιστοποιητικό που καταργήθηκε για τη διευκόλυνση των εμπράγματων συναλλαγών, ήταν αυτό της μη οφειλής ΤΑΠ, το οποίο όμως δυστυχώς επανήλθε το 2017, επί ποινή μάλιστα ακυρότητας του συμβολαίου, δυσχεραίνοντας έτι περαιτέρω τις μεταβιβάσεις ακινήτων, που ήδη απαιτούν σωρεία εγγράφων και πολύμηνη καθυστέρηση! Η έκδοση του εν λόγω πιστοποιητικού αποτελεί μία περιττή πρόσθετη γραφειοκρατική υποχρέωση των πωλητών/δωρητών ακινήτων που καθυστερεί τις εμπράγματες συναλλαγές, αλλά και προκαλεί σημαντικό φόρτο εργασίας για τις ίδιες τις υπηρεσίες εσόδων των ΟΤΑ που ασχολούνται με την έκδοσή του, χωρίς κανένα πλέον όφελος, λόγω της καθολικής σχεδόν συμμόρφωσης των πολιτών.
ΠΡΟΤΑΣΗ: Να καταργηθεί άμεσα η υποχρέωση επισύναψης πιστοποιητικού μη οφειλής ΤΑΠ στις εμπράγματες συναλλαγές και να αντικατασταθεί από την εξής απλουστευμένη ηλεκτρονική διαδικασία, που σας προτείνει και ο Δήμαρχος Αθηναίων κ. Κώστας Μπακογιάννης σε πρόσφατη επιστολή του:
α) Διαρκής δυνατότητα πρόσβασης των ενδιαφερομένων ιδιοκτητών και των συμβολαιογράφων στην πλατφόρμα δηλώσεως στοιχείων ακινήτων και
β) Υποχρέωση δήλωσης των διαφορών τετραγωνικών μέτρων στα προς μεταβίβαση ακίνητα, που διαπιστώνονται από τους συμβολαιογράφους, κατά τον έλεγχο πριν τη σύνταξη του συμβολαίου, οπότε θα διαπιστώνεται και η δήλωση ή μη των Μη Ηλεκτροδοτούμενων Ακινήτων..
γ) Δήλωση από τον συμβολαιογράφο σε ειδικό πεδίο της ηλεκτρονικής πλατφόρμας τις τυχόν αλλαγές που προκύπτουν από το συμβόλαιο και αναγραφή στο προς σύνταξη συμβόλαιο του αριθμού καταχώρησης των αλλαγών στην πλατφόρμα.
δ) Βεβαίωση από την υπηρεσία εσόδων του Δήμου του αντίστοιχου ποσού της οφειλής, στην περίπτωση που αυτή υπάρχει. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, όχι μόνο ο Δήμος δε θα έχει απώλεια εσόδων, αλλά θα γνωρίζει το ιδιοκτησιακό καθεστώς των ακινήτων εντός των ορίων της δικαιοδοσίας του.
- ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΤΕΛΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ.
Η εξυπηρέτηση των πολιτών για τα περιουσιακά θέματά τους από τους Δήμους της χώρας είναι σήμερα δυσχερέστατη γιατί λόγω των ισχυόντων μέτρων κατά της πανδημίας οι πολίτες χρειάζονται μήνες για να κλείσουν τηλεφωνικά ραντεβού με τις υπηρεσίες εσόδων των Δήμων για οποιαδήποτε δήλωση ή λήψη βεβαίωσης μη οφειλής. Όλα τα παραπάνω καθιστούν επιτακτική την άμεση και μόνιμη επαναλειτουργία της διαδικτυακής εφαρμογής (πλατφόρμας), στα πλαίσια του portal GOV.GR, ως μόνιμου διαύλου επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των ιδιοκτητών ακινήτων της χώρας και του Απόδημου Ελληνισμού με τους Δήμους όπου ευρίσκονται τα περιουσιακά στοιχεία τους, στην οποία θα πρέπει να προστεθούν και όσες άλλες υπηρεσίες είναι δυνατή η διαδικτυακή λειτουργία τους. Επί του ζητήματος αυτού θα πρέπει να τονίσουμε ότι ενώ γίνεται σημαντική προσπάθεια από τους αρμόδιους φορείς της Κυβέρνησης ώστε οι πολίτες να εξυπηρετούνται αποκλειστικά ηλεκτρονικά από το σύνολο των κρατικών υπηρεσιών, αποτελεί οπισθοδρόμηση και πρωτοφανή ανακολουθία, η διακοπή της λειτουργίας της διαδικτυακής εφαρμογής για την ηλεκτρονική δήλωση αδήλωτων επιφανειών και μη ηλεκτροδοτούμενων χώρων, και η επαναφορά της δήλωσης με φυσική παρουσία στις ταμειακές υπηρεσίες των Ο.Τ.Α.
ΠΡΟΤΑΣΗ: Να ανοίξει και πάλι σε μόνιμη βάση η διαδικτυακή εφαρμογή για τις δηλώσεις των ιδιοκτητών ακινήτων περί αδήλωτων επιφανειών και μη ηλεκτροδοτούμενων ακινήτων, ως μόνιμος δίαυλος επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των ιδιοκτητών ακινήτων της χώρας και του Απόδημου Ελληνισμού με τους Δήμους όπου ευρίσκονται τα περιουσιακά στοιχεία τους, στην οποία θα πρέπει να προστεθούν σταδιακά και όσες άλλες υπηρεσίες είναι δυνατή η διαδικτυακή λειτουργία τους, όπως η δημοτική φορολογική ενημερότητα και η δυνατότητα έκδοσης βεβαίωσης μη οφειλής στους ΟΤΑ. Σε κάθε περίπτωση η δήλωση και μόνο των αδήλωτων επιφανειών στην εν λόγω εφαρμογή θα πρέπει να είναι αρκετή για οποιαδήποτε συναλλαγή με τις κρατικές υπηρεσίες ή για την σύναψη συμβολαίων ανεξάρτητα από το πότε θα εκκαθαριστεί η δήλωση αυτή, κάτι το οποίο μπορεί να χρειαστεί διάστημα πολλών μηνών έως ότου ολοκληρωθεί.
- ΔΗΛΩΣΗ ΑΔΗΛΩΤΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ 31.12.2021: Παρά την επί λίγους μήνες και εν μέσω πανδημίας και καραντίνας λειτουργία της πλατφόρμας της ΚΕΔΕ κατά το 2020, τεράστιο μέρος των δομημένων επιφανειών κτιρίων της χώρας, ιδιαίτερα στην περιφέρεια, παραμένει αδήλωτο εξ αιτίας του ότι δεν έγινε ενημερωτική καμπάνια βασισμένη στην αποστολή emails από την ΑΑΔΕ στο σύνολο των ιδιοκτητών ακινήτων της χώρας και του Απόδημου Ελληνισμού. Το πρόβλημα άλλωστε δεν πρόκειται να λυθεί για όλους με την προσωρινή επαναλειτουργία της πλατφόρμας έως 31.12.2021.
ΠΡΟΤΑΣΗ: Να νομοθετηθεί, ως αναγκαία και ιδιαίτερα επωφελής για τους ΟΤΑ, η μόνιμη δυνατότητα της δήλωσης αδήλωτων επιφανειών κτιρίων και μετά την 31.12.2021, με επιβολή σταδιακά αυξανόμενης προσαύξησης επί των οφειλών δημοτικών τελών και ΤΑΠ από την 1η Ιανουαρίου 2020 και μετά, όπως ακριβώς ισχύει και στην τακτοποίηση των αυθαιρέτων (Ν. 4495/2017), ήτοι: Για το πρώτο εξάμηνο καθυστέρησης ποσοστό προστίμου +20% και εν συνεχεία + 5% για κάθε επόμενο εξάμηνο, και με ανώτατο όριο το +50%. Να γίνει ενημερωτική καμπάνια για το μέτρο αυτό, με την αποστολή emails από την ΑΑΔΕ στο σύνολο των ιδιοκτητών ακινήτων της χώρας και του Απόδημου Ελληνισμού.
- ΚΕΝΑ & ΜΗ ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΑΚΙΝΗΤΑ: Όταν γίνεται διακοπή ρευματοδότησης ενός ακινήτου παύει αυτόματα η έκδοση λογαριασμών ρεύματος. Αυτό δημιουργεί διαχρονικά στους πολίτες την εύλογη πεποίθηση ότι εξ αυτού παύουν και οι χρεώσεις δημοτικών τελών, εφόσον θεωρούν καλόπιστα ότι με την διακοπή του ρεύματος ενημερώνονται αυτόματα οι ταμειακές υπηρεσίες του εκάστοτε αρμόδιου Δήμου, όπως θα έπρεπε να συμβαίνει και όπως άλλωστε προβλέπεται. Γι΄αυτό και ελάχιστοι υποβάλλουν δήλωση στις Υπηρεσίες Εσόδων των Δήμων περί αυτού κατά το χρόνο διακοπής, με αποτέλεσμα, όταν μετά από χρόνια ζητήσουν βεβαίωση περί μη οφειλής ΤΑΠ από το Δήμο, να βρίσκονται αντιμέτωποι με υπέρογκες αναδρομικές χρεώσεις έως και 13ετίας, και με τεράστιες προσαυξήσεις τις οποίες αδυνατούν να καταβάλουν, και με περαιτέρω συνέπειες σε βάρος τους που ούτε οι πολίτες μπορούν να εκπληρώσουν, ούτε η Διοίκηση μπορεί να αποδέχεται.
Αυτό συμβαίνει γιατί σήμερα προβλέπεται ότι η υποβολή δήλωσης διακοπής απαλλάσσει τον ιδιοκτήτη από τα δημοτικά τέλη καθαριότητας & φωτισμού μόνον από την ημερομηνία υποβολής της στην υπηρεσία εσόδων, και όχι από την ημέρα διακοπής του ρεύματος, σε αντίθεση με την προϊσχύσασα διάταξη του 2005, η οποία απήλλασσε τον πολίτη αναδρομικά και ανεξάρτητα από το χρόνο κατάθεσης της υπεύθυνης δήλωσης, όπως είχε γνωμοδοτήσει και ο Συνήγορος του Πολίτη.
Γι΄αυτό η σήμερα ισχύουσα νομοθεσία αποτελεί πραγματική παγίδα για τους ανυποψίαστους πολίτες, και για λόγους χρηστής διοίκησης επιβάλλεται οπωσδήποτε να αλλάξει, και η διακοπή της ρευματοδότησης να διακόπτει αυτόματα τη χρέωση δημοτικών τελών. Αυτό είναι σήμερα απόλυτα δυνατό και ασφαλές για τους Δήμους με τη βοήθεια της σύγχρονης τεχνολογίας και των νέων ηλεκτρονικών φορολογικών διαδικασιών. Άλλωστε σήμερα, όπως η σύνδεση του ρεύματος από τη ΔΕΗ και κάθε άλλο πάροχο, γίνεται ηλεκτρονικά και αυτόματα ξεκινά η χρέωση δημοτικών τελών, έτσι αυτόματα πρέπει να διακόπτεται και η χρέωση δημοτικών τελών, ώστε στο στάδιο της διακοπής του ρεύματος, ούτε ο πολίτης, ούτε η Υπηρεσία Εσόδων του Δήμου θα χρειάζεται να προβούν σε οποιαδήποτε άλλη ενέργεια.
Αν ο Δήμος αμφισβητήσει την ιδιότητα ενός ακινήτου ως κενού, μπορεί να ζητά από κάθε ιδιοκτήτη:
- Αντίγραφο του Ε2 των πέντε τελευταίων ετών, από το οποίο να προκύπτει ότι το ακίνητο έχει δηλωθεί στη φορολογία εισοδήματος ως ΚΕΝΟ.
- Επί εκμισθουμένων ακινήτων, αντίγραφο της Δήλωσης Λύσης Μίσθωσης της εφαρμογής Μισθώσεων Ακινήτων της ΑΑΔΕ από το οποίο προκύπτει πότε λύθηκε η τελευταία μίσθωση.
- Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 ότι ο χώρος ήταν κενός και μη χρησιμοποιούμενος καθ’ οιονδήποτε τρόπο, ούτε ρευματοδοτείτο από αυτή ή τυχόν άλλη παροχή ηλεκτρικού ρεύματος.
Τέλος η Υπηρεσία Εσόδων σε κάθε περίπτωση αμφιβολίας ή καταγγελίας θα μπορεί να προβεί σε αυτοψία από όργανα του Δήμου στο χώρο για τον οποίο ζητείται η βεβαίωση, από την οποία θα μπορεί να διαπιστωθεί η χρησιμοποίησή του ή μη, και συνεπώς και η απαλλαγή του ή μη από τα δημοτικά τέλη ως κενού.
ΠΡΟΤΑΣΗ: Να καταργηθεί η υποχρέωση των ιδιοκτητών για δήλωση των κενών και μη ηλεκτροδοτούμενων ακινήτων και να ισχύει αυτόματη απαλλαγή από τα δημοτικά τέλη καθαριότητας και φωτισμού από τον χρόνο διακοπής της ρευματοδότησης του ακινήτου.
- ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΗΣ ΑΞΙΩΣΕΩΝ ΠΡΟΣ ΟΤΑ: Υπό την πίεση της «τρόικας» ψηφίστηκε η γνωστή διάταξη του άρθρου 32 Ν.4304/2014 με την οποία, για τους ΟΤΑ ειδικά νομοθετήθηκε η επαύξηση της πενταετούς παραγραφής των αξιώσεών τους σε εικοσαετή, όταν πρόκειται περί φόρων, τελών, δικαιωμάτων και εισφορών προς τους ΟΤΑ που προκύπτουν «εξαιτίας μη υποβολής από τους υπόχρεους των αναγκαίων στοιχείων για τη βεβαίωση τους ή υποβολής ανακριβών ή ελλιπών στοιχείων ή λανθασμένα βεβαιωμένων οφειλών», προσαυξημένα με τα πρόστιμα επί των οφειλών της τελευταίας πενταετίας. Ήδη όμως το Δημόσιο είχε αρχίσει να μειώνει σταδιακά τα έτη παραγραφής των φορολογικών αξιώσεών του στην πενταετία, με πρόσφατη την απόφαση του ΣτΕ και για τα τέλη κυκλοφορίας και το χαρτόσημο. Αυτό συνιστά μια νομοθετική ανωμαλία, η οποία αντίκειται πλήρως στη φιλοσοφία και τις αρχές του Κράτους Δικαίου, καθόσον δεν επιτρέπεται ο χρόνος παραγραφής των υποχρεώσεων των πολιτών προς τους ΟΤΑ, που θα φτάσει την 20ετία το 2030, ενώ είναι πενταετής για οφειλές στο Δημόσιο, να είναι τετραπλάσιος, δηλαδή εικοσαετής για τις οφειλές στους ΟΤΑ, γιατί κινδυνεύουμε να οδηγηθούμε σύντομα σε διογκωμένα χρέη, μαζικές κατασχέσεις και πλειστηριασμούς ακινήτων από τους ΟΤΑ, ιδιαίτερα των κατοίκων της περιφέρειας και των Απόδημων.
ΠΡΟΤΑΣΗ: Ο χρόνος παραγραφής των κάθε είδους αξιώσεων των ΟΤΑ να επανέλθει νομοθετικά στην πενταετία, όπως ισχύει σήμερα πλέον και για τις όλες φορολογικές αξιώσεις του Δημοσίου, ώστε οι πολίτες να μπορούν να ανταποκριθούν στην πληρωμή τους.
- ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ 50% ΩΣ ΑΝΩΤΑΤΟΥ ΟΡΙΟΥ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ. Σήμερα η ανακριβής δήλωση εμβαδών για την επιβολή δημοτικών τελών καθαριότητας και φωτισμού επισύρει πρόστιμο 60%, η εκπρόθεσμη 100% ενώ για την επιβολή ΤΑΠ το πρόστιμο είναι 200% επί της αρχικής οφειλής! Τα εξωπραγματικά αυτά ποσοστά προστίμων είναι στην πραγματικότητα μη εισπράξιμα αφού έχουν ως αποτέλεσμα με τέτοια πρόστιμα ουδείς διανοείται να δηλώσει αδήλωτες επιφάνειες, με πρώτους χαμένους τους ΟΤΑ της χώρας!
ΠΡΟΤΑΣΗ: Να καθοριστεί ως γενικό ανώτατο όριο προστίμου το 50% του κυρίως τέλους/φόρου για κάθε είδος δημοτικών φόρων και τελών.
Στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση και συνεργασία
Mε εξαιρετική εκτίμηση
Ο Πρόεδρος Στράτος Ι. Παραδιάς Δικηγόρος Α.Π.-Πρόεδρος UIPI |
Ο Γεν. Γραμματεύς Αναστάσιος Γ. Βάππας Δικηγόρος Α.Π.-υ.Δ.Ν. |